poniedziałek, 3 czerwca 2013

"Śniadanie w maju" - podsumowanie 34


Za nami już majowe śniadania, które wyczarowały w naszym wirtualnym Barku:
Panna Malwinna, Josia, Ewelosa i ja z moim skromnym udziałem. Dziękuję barowiczkom za udział w tej edycji, a gości barowych zapraszam do lektury.
Linki do tych pyszności wstawiałam na bieżąco w Zaproszeniu, ale należy się im jak zwykle miejsce w Podsumowaniu.

Burgery z domowym sosem barbecue według Gordona Ramsey`a
Crostini z anchois
Faszerowane awokado z kurczakiem i papryką
Frittata z pomidorkami koktajlowymi
Granola z masłem orzechowym
Jajecznica z łososiem 
Jajka w kokilkach z botwinką
Jajka zapiekane ze szpinakiem na dwa sposoby 
Koktajl borówkowy z bananem 
Koktajl egzotyczny
Koktajl truskawkowy
Kromka razowego z chrupiącym twarożkiem
Majowa kanapka z łososiem 
Naleśniki z kremowym serkiem i rodzynkami w rumie
Omlet ze szczypiorkiem i pieczarkami 
Owsianka z brzoskwiniami
Owsianka z masłem orzechowym i bananem
Quesadillas po polsku z salami, cebulą i pieczarkami
Piknikowe pikantne prostokąty (z ciasta francuskiego)
Rożki szwedzkie 
Sałatka pieczarkowa
Sałatka z grzankami i mozzarellą
Sałatka z kaszy gryczanej i dyni
Sałatka z młodym szpinakiem i sadzonym jajkiem

2 komentarze:

  1. Pelu, dziękuję Ci za zorganizowanie tak fajnej akcji. Niecierpliwie czekam na kolejne zaproszenie. Mam nadzieję, że i w tym roku powtórzymy sałatki z różnych stron świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również, jak zawsze zresztą, świetnie się bawiłam i czekam z niecierpliwością na Twój kolejny pomysł Pelu :)

    OdpowiedzUsuń