sobota, 9 lutego 2013

Zimowa sałatka z książki - zaproszenie 31

Witam wszystkich w nowym roku :) - po dłuższej przerwie, w czasie której chciałam wymyślić zmiany, nowości, elementy zaskoczenia itp. W ogóle jakiś przełom barkowo-blogowy.  Nie udało się (na razie), więc pozostając przy starych zasadach, zapraszam do kolejnej edycji sałatkowania.

Tym razem zaproszenie związane jest z moją całoroczną blogową akcją

Z książką w kuchni zaproszenie

Proponuję przyrządzenie zimowej sałatki według przepisu z dowolnie wybranej książki kucharskiej.
Czas trwania: miesiąc (od dziś do 16 marca).
W postach wstawiamy informacje o książce: autor, tytuł, rok wydania oraz zdjęcie okładki książki.
Zasady dodania postów tutaj pozostają bez zmian - proszę o wstawianie w komentarzach do tego zaproszenia linków do konkretnych wpisów na blogach.

Zapraszam i pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę na nową akcję sałatkową Pelu.
    Teskniłam za Barem sałatkowym!
    Już zaczynam wertować książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, kiedy się dowiaduję, że ktoś czeka na Barek :)

      Usuń
  2. tym razem i ja sałatkuję z Tobą Pelu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, że mi również uda się coś dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę oto moja sałatka..
    http://mojekucharzenie-bozena-1968.blogspot.com/2013/03/1205-saatka-z-ziemnikami-i-miesem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością dodaję moją propozycję sałatkową

    http://www.josia.pl/2013/03/saatka-z-awokado-i-boczkiem.html

    Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym zaproszeniu!

    OdpowiedzUsuń