piątek, 11 maja 2012

Sałatki polskie - podsumowanie 25

Dzisiejsze podsumowanie składa się z trzech sałatek. Chyba zadanie okazało się zbyt trudne, skoro nie było innych propozycji. Trochę mnie to zaskoczyło, że więcej osób nie wzięło udziału w tej barkowej edycji. Może patriotyczne okoliczności nie są już zbyt atrakcyjne...

Pierwsza sałatkę zrobiła Maggie - Sałatka ziemniaczana z porem i boczkiem.


Druga sałatka, u Panny Malwinny to również propozycja kartoflana czyli  - Sałatka ziemniaczana ze szczypiorkiem


I moja propozycja - Sałatka z cebuli po polsku.

4 komentarze:

  1. Ciekawe propozycje :) mało nie znaczy gorzej !!!
    Pelu a ja mam prywatne pytanie... mianowicie jak można wziąć udział w Twojej akcji sałatkowej?
    Bo ja nawet nie wiedziałam że takową organizujesz a mam kilka propozycji na sałatki polskie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josiu - sięgając do źródeł: ten blog jest taką nieustającą akcją sałatkową. Przed jego założeniem zrobiłam dwie akcje sałatkowe, ale to nie zaspokajało naszych potrzeb, stąd powstanie tego bloga.
      Zasady udziału są opisane na blogu, ale tu krótko odpowiem.

      Ja wstawiam zaproszenie do kolejnej edycji barowej, czyli temat na sałatki. Zaproszenia są różne, zajrzyj do etykietek Zaproszenia "W barowej karcie" (na bocznym pasku bloga.
      Robimy sałatki, opisujemy je na na swoich blogach, a linki do tych postów są wstawiane w komentarzach. Po zakończeniu edycji ja robię jej podsumowanie - takie, jak to właśnie.

      Co jakiś czas edycja barowa jest jednocześnie akcją kulinarną, ogłaszaną na Durszlaku i na Mikserze. Podsumowania tych akcji mają swoje osobne banerki.

      Ta edycja z sałatkami polskimi nie była ogłaszana nigdzie poza tym blogiem, więc jeśli nie zaglądałaś w tym czasie, to Ci umknęła.
      W każdej chwili można dołączyć do tematu, który już się zakończył. O tym jest krótka notatka pod aktualnym banerkiem bloga.
      Jeśli zrobisz takie polskie sałatki ja bardzo chętnie dopiszę je do tego podsumowania.
      Zapraszam Cię do stałego odwiedzania Barku, może znajdziesz coś dla siebie również w następnych zaproszeniach. :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)
      Bloga dodałam do obserwowanych i teraz już nic mi nie umknie :)
      Polską sałatkę chetnie przygotuję i dam znać.

      Usuń
  2. Ja szczerze pisząc długo nie miałam pomysłu na polską sałatkę, bo do głowy przychodziła mi tylko tradycyjna jarzynowa, którą robimy u mnie tylko 2 razy do roku (na Wielkanoc i Boże Narodzenie) oraz sałatki śledziowe, jednak ja nie mogę jeść ryb. W końcu wymyśliłam, że może jednak też zrobię jakąś ziemniaczaną, jednak czasu mi zabrakło.
    No nic, jednak w kolejnym zaproszeniu zamierzam wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń