poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zaproszenie 25 - małe uzupełnienie

Dopisuję to małe uzupełnienie do zaproszenia, ponieważ okazuje się, że temat "polskie sałatki" sprawia Wam pewne trudności. W takim razie podpowiadam skorzystanie z książek kucharskich typu "Kuchnia polska", szczególnie ze starszych wydań.
Oczywiście wiem, że taka propozycja niesie za sobą niebezpieczeństwo Waszej rezygnacji z udziału. Coraz częściej trafiam na blogach, nie tylko kulinarnych, na krytyczne oceny tamtych książek i tamtych przepisów.
Niemodne, niezdrowe, zbyt kaloryczne...
Ale mam nadzieję, że nie tak całkowicie są one do odrzucenia i coś znajdziecie dla siebie.
Pozdrawiam już prawie majowo i zapraszam.

4 komentarze:

  1. Ja juz salatke wymyslilam, zrobie ja w srode - bedzie moze niezdrowa i niemodna, ale na pewno smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie - to świetnie! Już zaczynałam mieć wizję całkowitej pustki barowej tym razem. :)

      Usuń
  2. http://filozofiasmaku.blogspot.com/2012/05/saatka-ziemniaczana-ze-szczypiorkiem.html potwornie spóźniona, ale jestem i ja;) Przepraszam Elu za ten poślizg. Czekam na kolejną edycję;) W końcu leniuchować nie możemy, a dobra sałatka nigdy nie jest zła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwi - przecież poślizg kontrolowany (czyli umówiony) :) Nie mogę dodać komentarza u Ciebie, coś mi blogger fiksuje. Jeszcze będę próbować.
      Leniuchowanie sałatkowe nie jest wskazane, więc zaproszenie już jutro (czekało na podsumowanie).

      Usuń