wtorek, 10 kwietnia 2012

Sałatki śniadaniowe - podsumowanie 24


Z pewnym opóźnieniem (z powodów świątecznych) nadeszła pora na podsumowanie śniadaniowej edycji sałatkowej.
W akcji wzięło udział 11 osób (razem ze mną), zrobiliśmy 28 sałatek.
Czy to dużo, czy mało?
Dla mnie nie ma takiej oceny, bo jak zawsze cieszy mnie udział każdej osoby zaangażowanej w zaplanowanie i przygotowanie potrawy oraz dokonanie wpisu na blogu. Nie uznaję masówki, bylejakości, automatycznego i bezmyślnego zaliczania każdej akcji jak leci.

Dziękuję Wam za udział i naprawdę mam nadzieję na spotkania w kolejnych edycjach.

Przygotowałam podsumowanie jako listę blogów w porządku alfabetycznym, w ten sposób sałatki nie będą anonimowymi wpisami w  kosmosie. Tak jak można było z góry przewidzieć sałatki śniadaniowe to różnorodne propozycje, tak jak różne są nasze smaki i upodobania.
I to jest wspaniałe...

Coutellerie - Sałatka z awokado, dynią i suszoną żurawiną

Filozofia smaku - Sałatka z komosy ryżowej i suszonych pomidorów z pesto
Sałatka meksykańska z ryżem
Sałatka z komosy ryżowej i tofu z pikantnym dressingiem
Wiosenna sałatka z koperkiem
Sałatka z ciecierzycą, tofu i papryką marynowaną w occie balsamicznym

Kuchnia domowa Ani - Sałatka z tuńczykiem 

Kuchnia Josi - Sałatka z zieloną fasolką, jajkiem i filecikami anchois
Sałatka z kurczakiem, gruszką i żurawiną
Sałatka jabłkowo-orzechowa z nutką żurawiny

Kuchnia z jadalnią - Warstwowa sałatka gyrosowa 

Lena gotuje - Szybka sałatka z jajkiem

Mirabelkowy blog - Żółta sałatka
Sałatka z jajek i kukurydzy

Moja kuchnia na diecie - Sałatka z serka twarogowego

Mops w kuchni - Zielona sałatka owocowa
Sałatka pieczarkowa
Zielona sałatka

Podróże kulinarne świata - Sałatka z suszonymi pomidorami i migdałami

Smak Europy - Sałatka owocowa

W pewnej kuchni na Wyspach - Sałatka z guinoa, cukinią i fetą
Sałatka z kuskusem i halloumi

Zapiski kuchenne Peli - Sałatka z wędzonej makreli
Sałatka z jajek, serdelka i groszku
Sałatka na powitanie wiosny
Żółto-zielona sałatka
Żółta sałatka wielkanocna
Sałatka śledziowa jak tort

8 komentarzy:

  1. Czekam Pelu na kolejne zaproszenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do życzenia :)

      Usuń
    2. Moi aussi, ja tutaj z jednym przepisem, nieśmiało, bo nie wiedziałam co czyni sałatkę śniadaniową :) ale akcja mi się podoba i podejście też. Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Bardzo podobała mi się ta edycja barku, również czekam z niecierpliwością na kolejną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwi, Josiu, Mopsiku - niecierpliwicie się (co mnie cieszy), ale ja tu staczam coraz większe bitwy myślowe, bo poprzeczka sama skacze do góry. Coraz bardziej obawiam się nowych pomysłów, bo wydają mi się mało ciekawe dla Was. Co z tego, że mam ich spory zapas - przychodzi czas zaproszenia i przestają mi się podobać.

      Mariszko - pozbądź się nieśmiałości i sałatkuj z nami. Definicji na sałatkę śniadaniową nie wymyślimy, jak widzisz w podsumowaniu czyni ją nasz smak i upodobanie.

      Pozdrawiam Was i wracam do pracy koncepcyjnej, żeby móc się czymś wykazać jak najszybciej. :)

      Usuń
  3. Pelu a może wrócisz do literek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja literek nie opuściłam, one są cały czas w kolejce. :)

      Usuń
  4. Szkoda, ze za pozno zobaczylam te akcje!:(

    OdpowiedzUsuń