środa, 2 listopada 2011

III Bar sałatkowy - Podsumowanie

I kolejna akcja sałatkowa już zakończona...
Bardzo dziękuję wszystkim blogerkom, które wzięły udział w niej udział - zarówno indywidualnie, jak i grupowo.
Ta coraz popularniejsza forma wspólnego kucharzenia jest doskonałą zabawą, ma wiele pozytywnych stron, które odkrywamy najlepiej biorąc w tych wirtualnych spotkaniach kuchennych aktywny udział.

Poniżej przedstawiam podsumowanie, z geograficznym podziałem przepisów.
Patrząc na zgromadzone przepisy ja odczuwam bardzo duży niedosyt... że jeszcze tyle przepisów w tylu krajach jest do odkrycia.
I jeśli to się uda planuję kolejną wakacyjną podróż szlakiem sałatkowym w przyszłym roku.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za udział...
PS Oczywiście proszę zgłaszać, jeśli kogoś pominęłam i jakiś wpis się zagubił po drodze.

Bułgaria

Francja

Grecja

Gruzja
Mchali z buraków

Hiszpania

 

Przepisy na te pyszności znajdziemy na tych blogach:

Alicja w krainie garów  
Bełkoty kuchenne Oczka
Zapiski kuchenne Peli 

Kod do banera podsumowania:

8 komentarzy:

  1. No, po wariackim wrześniu na moim blogu pojawią się 3 sałatki do Twojej akcji - wszystkie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, panzanella sprawiła, że Włochy mają wyjątkowo mocną reprezentację (ilościowo) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile tu pomysłów! trzeba brać się za testowanie przepisów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nie była to najbardziej 'oblegana' akcja, ale i tak było ciekawie :) Dziękuję za zabawę, Pelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mirabelko - i ja dziękuję :) a wiesz, że nie o obleganie tu chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzyłam, że ja też będę umiała przygotować jakieś "narodowe" sałatki. A jednak. :)
    P.S. Popraw link pod sałatką libańską, bo zamiast mnie wyświetla się błąd.
    http://brytfanna.blox.pl/2011/10/Marokanska-salatka-z-ciecierzyca-i-kuskus.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprawiłam :) - nie wiem skąd wyskoczył, bo sprawdzałam. Dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń