czwartek, 11 sierpnia 2011

Cytrusowo-wytrawne podsumowanie 17

I znowu jestem pod wrażeniem...
Kreatywności i pomysłowości barowej ekipy - jak zawsze dziewczyny stworzyły same pyszności...

Temat ostatniego zaproszenia trochę się jakby rozminął z pogodą, bo upalne, czerwcowe lato uciekło gdzieś daleko.
Ale to nie jest przeszkodą do tworzenia nowych kompozycji, inspirowanych słońcem.

Oto nowe sałatki, które tym razem przygotowały:

Panna Malwinna - Orzeźwiająca sałatka ze szpinakiem i pomarańczami z dressingiem pistacjowym



Eve - Sałatka grapefruitowa z rukolą i kozim serem



Mirabelka - Sałatka z mandarynkami, brokułami i boczkiem




Shinju - Cytrynowy kuskus z pieczoną papryką


Mops w kuchni - Słoneczna sałatka śledziowa


Nie jadłam tych sałatek, ale wyglądają fantastycznie, więc smakują prawdopodobnie tak samo....

4 komentarze:

  1. Świetne:) szkoda że nie mogłam wziąć udziału...planowałam ale wszystko mi się popierniczyło i wiecej czasu spędzałam w szpitalach niż w domu w kuchni...mam jednak nadzieję że załapię się następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzcinowisko - witaj w klubie! :)
    Ja też sama się nie wyrobiłam, też ze względów zdrowotnych.
    Ale miejmy nadzieję na następne.
    Oczywiście stale zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na kolejne zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe zaproszenie będzie, ale za kilka dni.
    Dlatego tak, bo tym razem robię akcję kulinarną. :)

    OdpowiedzUsuń