środa, 23 marca 2011

Dziś w barowej karcie kobiece sałatki

Z lekkim poślizgiem (z przyczyn niezależnych)  mam przyjemność zaprezentować nasze kobiece sałatki.
Każda inna, każda kobieca, każda zachęcająca...
Bardzo przepraszam Barowiczki - wybaczcie, że nie odpisałam na Wasze maile z sałatkowymi propozycjami, ale grypowy wirus mnie pokonał. 
Dzisiaj to nadrobiłam zaglądając do Was.

Zapraszam do odwiedzin na blogach i do wirtualnej degustacji sałatek, którą można łatwo zamienić w realną - wystarczy tylko samodzielnie zrealizować podany przepis.

Na blogu Mops w kuchni pojawiła się jako pierwsza sałatka na Dzień Kobiet "Sałatka grecka po polsku"



Kobieca sałatka z malinowym akcentem u  Mirabelki


U Panny Malwinny  delikatna "Kobieca sałatka" z pikantnym sosem musztardowym


U Goh na blogu "Amku-Amku" bardzo pozytywna sałatka "Keep smiling"


A w Smacznym domu gospodyni proponuje sałatkę na poprawę humoru - "Sałatka na otwarcie sezonu"



I moja skromna propozycja -  "Kobieca sałatka" na blogu "Zapiski kuchenne Peli".



8 komentarzy:

  1. ile cudownych sałatek powstało- super;) czekam na kolejne zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, żałuję, że nie dołączyłam, ale ostatnio mam urwanie głowy...
    Przepysznie te sałatki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko - zawsze możesz dołączyć, nieustająco zapraszam.
    Ja mam zamiar zrobić tamtą planowaną sałatkę owocową, jak tylko wybiorę się po odpowiednie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czekam na kolejne zaproszenie, sałatki koleżanek wyglądają wyśmienicie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jaki będzie kolejny temat przewodni. Stawiam na wiosnę i lekkość ;)
    http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tej prawdziwej wiosny nie ma, więc propozycja będzie inna.

    OdpowiedzUsuń