poniedziałek, 6 września 2010

Sałatka kurczakowa z winogronami i morelami

Pierwsze sałatki z nowej edycji barowej już zrobione i zjedzone.
To jak na razie dwie wersje sałatki z Zaproszenia barowego 6, ale wiem, że będą następne.
Dostałam wiadomości o późniejszym dołączeniu - wiadomo, że sprawy życiowe są ważniejsze (egzaminy, małe dzieci).

Pierwsza swoją wersję sałatki przedstawiła Kasia - blog "Na zapiecku"
Druga wersja jest moja - blog "Zapiski kuchenne Peli"
Z trzecią dołączyła Dobromiła - na blogu "Dobre smaki"


Swoją wersję zrobiła też Ewelosa - blog "Mój mały świat"
A u Panny Malwinny - na blogu "Filozofia smaku"  prawdziwy romans na koniec lata.


Pozdrawiam wszystkich milczących czytelników - wyjdźcie z cienia, zachęcam do udziału we wspólnym sałatkowaniu - już szykuję następną propozycję.
Do zobaczenia w Barze!

1 komentarz:

  1. Ja jak zwykle spóźniona, ale już moja wersja się robi. ;-)

    OdpowiedzUsuń