poniedziałek, 1 lutego 2010

Pierwsze sałatki zrobione

Minęły już pierwsze dwa tygodnie pierwszego Zaproszenia barowego.
Powolutku Bar się rozkręca, chociaż bardzo powolutku.

Absolutnie pierwsza była Ewejka, która na swoim blogu "Początki nie są proste" (nomen omen) zamieściła wpis: Sałatka makaronowa z suszonymi pomidorami.
Grażyna - blog "Grażyna gotuje" zrobiła Sałatkę mazurską
A ja - Pela zrobiłam również Sałatkę mazurską i Sałatkę rosyjską
 
I troszkę później dołączyła Ewelosa - Sałatka makaronowa z suszonymi pomidorami
Oraz Adrijah - też z Sałatką makaronową na swoim blogu Red and Pale

Nasze uwagi, dotyczące poszczególnych przepisów, możecie znaleźć na naszych blogach (w konkretnych wpisach).
Zapraszam...

4 komentarze:

  1. czekam z niecierpliwością na następne zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pelusiu ja niestety z poślizgiem - wybaczysz mi chorusiana byłam :(
    Ale zrobiłam Twoją propozycję na sałatkę a suszonymi pomidorami - powiem tylko tyle jest przepyszna. Wieczorkiem ją wstawię to podeślę linka :)

    ściskam mega pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.ewelosa.pl/?przepisy,0,07,w,000600,0
    to link do mojej sałatki z suszonymi pomidorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko - jak fajnie, że też wpadłaś do Baru.
    Nie ma znaczenia, że później - drzwi zawsze otwarte.
    Już Cię dopisuję.
    Życzę dużo zdrówka, bo przecież trzeba robić sałatki (hi, hi).
    Oczywiście byłam u Ciebie na blogu i bardzo miło mi się czytało o Barze - tylko wpisanie się u Ciebie to za wysokie schody (przynajmniej ja tak mam).
    Przesyłam moc buziaków...

    OdpowiedzUsuń