poniedziałek, 18 stycznia 2010

Kod do banerka Baru

11 komentarzy:

  1. pisałąś o tym, ale dla pewności zapytam, modyfikacje (lekkie) są możliwe? nie wiem czy zdobęde pastę tuńczykową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga - tak, oczywiście - modyfikacje są jak najbardziej dopuszczalne.
    Odpowiem szerzej w nowym poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie działa mi ten banerek, obrazek się nie chce wgrać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewejko - chyba już w porządku, bo widziałam u Ciebie na blogu, że baner działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie działa, bo podmieniłam link do obrazka w twoim banerku jest jakiś załącznik z wp a u mnie jest skopiowany link do tego obrazka notkę wcześniej. Nie wiem dlaczego nie mogę wkleic tych linków w komentarzu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie banner nie działa w żaden sposób :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego nie działa, ale zaraz zawołam pomoc techniczną to może się coś wyjaśni.
    Przed wstawieniem kilkakrotnie go sprawdziłam i był w porządku.
    Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewejko - o jakie linki chodzi? (piszesz, że nie możesz wkleić w komentarzu)
    czy chodzi o link z postem z Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  9. chodzi o skopiowanie czegokolwiek, sprobuje jeszcze raz... no nie da sie. Jak podasz mi swojego maila to wysle Ci co zmienilam w kodzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kod poprawiłam, sprawdziłam na blogu, że działa.
    Gdyby nadal coś szwankowało, to bardzo proszę o sygnały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz działa bez zarzutu ;)

    OdpowiedzUsuń