niedziela, 24 stycznia 2010

Informacje techniczne

1. Po sygnałach od Was, że nie możecie wstawić linków do komentarzy, śpieszę wyjaśnić.
Sprawdziłam w tekście Zaproszenia do Baru, że źle sformułowałam pkt. 5.
Użyłam określenia linki, a chodziło mi o adresy postów.
Już zmieniłam jego początkowe brzmienie, teraz jest już właściwie:
"...Było wspaniale, gdyby informację o realizacji przepisów wraz z bezpośrednimi adresami do postów (tych, które kończą się ....html) pojawiały się w komentarzach do danego Zaproszenia. .."

Przykładowo:
I tu pozwolę sobie wykorzystać adres posta z bloga Grażynki - mam nadzieję, że się nie pogniewa na mnie za samowolkę.
W komentarzach do Zaproszenia barowego 1 można napisać tak :
"... Zrobiłam sałatkę mazurską, post na moim blogu jest tutaj lub wpis pod tym adresem: http://oswajamy-kuchenke-mikrofalowa.bloog.pl/id,5400159,title,Salatka-mazurska-z-baru-Peli,index.html "

2. Kod do banerka już poprawiłam.
Sprawdziłam, że działa na moim drugim blogu - mam nadzieję, że już nie będzie z tym problemów.

Bardzo przepraszam za to zamieszanie, ale moje komputerowe umiejętności nie są zbyt bogate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz